Prijzen - Gebruik VendorLink al vanaf €350 per maand!
PrijzenTabel
Essential Plan Connected Plan Linked Plan Enterprise Plan
Alle essentiële Spend Management, Contract Management en Vendor Management functionaliteiten. Een geavanceerde workflowoplossing om data automatisch te uploaden, rapportages te delen en collega's te activeren. Een volledig geïntegreerde oplossing om leveranciersprestaties te verbeteren en informatie te beheren in uw eigen Supplier Portal. Een gepersonaliseerd Vendor Management platform voor grote organisaties.
€ 350,-

 / Maand

€ 675,-

 / Maand

€ 1.250,-

 / Maand

Bel ons!

group
Spend Management
Essential
  Item_1
Full Spend Analysisi Full Spend AnalysisEen zeer uitgebreid overzicht van rapportages en overzichten op basis van je eigen spend data. Krijg zo inzicht in o.a. de kosten per leverancier, inkoopcategorie, grootboekrekening, kostensoort, kostenplaats etc.
  item_2
Excel Reporting and Dashboardsi Excel Reporting and DashboardsStel je eigen configureerbare dashboards in om op elk moment direct inzicht te krijgen in je spend informatie. Exporteer je spend gegevens eenvoudig naar Excel.
  item_3
Manual Spend Uploadsi Manual Spend UploadsOm direct gebruik te maken van alle spend management functionaliteiten kan je eenvoudig handmatig je spend data uploaden.
  item_4
KPI'si KPI'sLeg middels deze functionaliteit al jouw eigen relevante doelstellingen vast: contract compliance, rechtmatigheid, aantal nieuwe leveranciers, orderpercentage etc.
Contract Management
Essential
  item_5
Contract Lifecycle Managementi Contract Lifecycle ManagementEen totaal oplossing met alle essentiële contract management functionaliteiten. Zoals het registreren, archiveren, exporteren van contracten maar ook het ontvangen van een duidelijk overzicht van je aflopende contracten.
  item_6
Legal Compliance Monitoringi Legal Compliance MonitoringKrachtige analysefunctie om constant inzicht te blijven houden in je rechtmatigheid, aanbestedingsplicht en contract compliance.
  item_7
Contract Reminders and Triggersi Contract Reminders and TriggersStel eenmalige of terugkerende herinneringen in om te zorgen dat er op tijd acties worden genomen voor al je contracten.
  item_8
Contract Creationi Contract CreationEen geautomatiseerde oplossing om met behulp van verschillende templates en tekstblokken binnen VendorLink juridische documenten aan te maken.
Vendor Management
Essential
  item_9
Vendor Relationship Managementi Vendor Relationship ManagementEen combinatie van functionaliteiten om leveranciersgegevens op te slaan, te exporteren en te archiveren. Tevens de mogelijkheid om notities toe te voegen en leveranciersrapporten per mail te ontvangen.
  item_10
Vendor Performance Trackingi Vendor Performance TrackingDeze functionaliteit toont de resultaten o.a. levertijd, prijs, kwaliteit, contractafspraken reactietijd per leverancier in een bepaalde periode.
  item_11
Vendor Risk Analysisi Vendor Risk AnalysisOnze risico analyse geeft een compleet inzicht in alle aspecten van je risico management proces. Per inkooppakket wordt het inkooprisico op een schaal van nul tot tien aangegeven met behulp van de Kraljic Matrix.
  item_12
Vendor Document Managementi Vendor Document ManagementDeze functionaliteit biedt de mogelijkheid om documenten op te slaan, met verloopdata, en te koppelen aan de juiste leverancier.
item_9
Self Surveysi Self SurveysMiddels onze Self Survey functionaliteit ontvang je vragenlijsten waarmee je zelf je belangrijkste leveranciers beoordeelt. De resultaten worden vervolgens op een centrale plek vastgelegd.
  group
Spend Management
Connected
(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)
  item_13
API Upload Datai API Upload DataDeze functionaliteit biedt je de mogelijkheid om middels een API al je spend informatie automatisch (dagelijks) te uploaden uit je ERP systeem. -
  item_14
Share Spend Reportsi Share Spend ReportsVoor het verhogen van de transparantie en betrokkenheid binnen je organisatie kan je dashboards delen en spend rapportages per mail versturen. -
  item_15
Advanced Financial Datai Advanced Financial DataVoor grotere organisaties hebben we verschillende functionaliteiten ontwikkeld voor het inzichtelijk maken van de kosten per intern bedrijf en interne administratie. -
  item_16
Spend Communityi Spend CommunityEen samenwerkingsplatform voor inkopers en budgethouders om gezamenlijk inkoopdoelstellingen te bereiken. Rapportages, automatische notificaties en berichten in een eigen real-time spend omgeving voor elke budgethouder. -
  group
Contract Management
Connected
(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)
  item_17
Team Communicationi Team CommunicationTeam Communication helpt om alle communicatie op een centrale plek te laten plaatsvinden. Het verkrijgen van informatie voor contractverlengingen en leveranciers wordt hierdoor centraal aangestuurd en vastgelegd. -
  item_18
Contract Workflowi Contract WorkflowLeg alle workflows vast voor het optimaal beheren van je contracten. Stel in voor welk contract welke verlengingsprocedure wordt gevolgd en bepaal hoe de contract goedkeuring moet plaatsvinden. -
  item_19
Advanced Contract Toolsi Advanced Contract ToolsEen combinatie van features om je contract management oplossing te personaliseren middels het aanpassen van velden, bekijken van contracthistorie en integratie met een document management systeem. -
  item_20
Contract Managersi Contract ManagersStel met dezelfde functionaliteit alle benodigde notificaties en alerts in om je collega's te betrekken in het contract lifecycle management proces.
  item_21
Contract Agreementsi Contract AgreementsMiddels deze functionaliteit stel je de belangrijkste criteria in hoe je wilt meten hoe goed je leveranciers presteren bv. levertijd, reactietijd, prijs, kwaliteit.
group
Vendor Management
Connected
(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)
  item_23
Vendor creation workflowi Vendor creation workflowCombinatie van specifieke tools om binnen je organisatie leveranciersinformatie te managen. Wijs leverancierbeheerders toe, check de historie van je leveranciers en gebruik aanvraagformulieren voor nieuwe leveranciersverzoeken. -
  item_24
Vendor Rating Surveysi Vendor Rating SurveysAlle tools om het gehele proces van leveranciersbeoordelingen op een effectieve manier uit te voeren. Kies binnen deze functionaliteit uit meerdere enquêtesjablonen om hiermee zelf je enquête op te stellen. Zet deze uit binnen je organisatie om zo eenvoudig en snel ervaringen van medewerkers met leveranciers verzamelen. -
  item_25
Complaint Managementi Complaint ManagementMiddels deze functionaliteit worden klachten over leveranciers vastgelegd en tevens afgehandeld. -
  item_26
Audit Document Workflow - Vendor Qualification Processi Audit Document Workflow - Vendor Qualification ProcessHet optimaliseren van je vendor qualificiation proces middels eigen in te stellen goedkeuringsworkflows en notificaties om geïnformeerd te worden wanneer aanvragen op leveranciersniveau aflopen. -
group
Contract Management
Linked
(Voor Connected klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 300,-)
  item_27
Sourcingi SourcingCombinatie van functionaliteiten om offertes bij verschillende leveranciers op te vragen, met elkaar te vergelijken, keuzes te maken en de informatie om te zetten in een contract. - -
  item_28
Joint Contract Managementi Joint Contract ManagementMet deze functionaliteit geef je leveranciers toegang tot hun eigen contracten binnen VendorLink. Stel leveranciers in staat om extern prijsafspraken te beheren en KPI's toe te voegen. -
group
Vendor Management
Linked
(Voor Connected klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 300,-)
  item_30
Supplier Portali Supplier PortalDe Supplier Portal zorgt ervoor dat je samen met je leverancier in hetzelfde systeem werkt om zo de overall supply chain performance te verbeteren. - -
  item_30
Vendor (Pre)qualificationi Vendor (Pre)qualificationDeze functionaliteit zorgt voor het versturen van uitnodigingen naar leveranciers om zo informatie te ontvangen via de Supplier Portal en vervolgens het goedkeuringsproces te doorlopen en de informatie te archiveren. -
  item_30
360Deg Vendor Ratingi 360Deg Vendor RatingLaat leveranciers jou beoordelen om jouw processen nog verder te verbeteren. - -
  item_30
8D Complaint Managementi 8D Complaint ManagementEen uitgebreide mogelijkheid om klachten in samenwerking met je leverancier af te handelen. Middels een geïntegreerde 8D-methode krijg je de mogelijkheid om gestructureerd de oorzaak van een probleem te vinden en om een probleem op te lossen. -
 
Vraag free trial aan Vraag free trial aan Vraag free trial aan Vraag free trial aan
PrijzenTabel
Essential Plan
Alle essentiële Spend Management, Contract Management en Vendor Management functionaliteiten.
€ 350,-  / Maand
Vraag free trial aan
Connected Plan
Een geavanceerde workflowoplossing om data automatisch te uploaden, rapportages te delen en collega's te activeren.
€ 675,-  / Maand
Vraag free trial aan
Linked Plan
Een volledig geïntegreerde oplossing om leveranciersprestaties te verbeteren en informatie te beheren in uw eigen Supplier Portal.
€ 1.250,-  / Maand
Vraag free trial aan
Enterprise Plan
Een gepersonaliseerd Vendor Management platform voor grote organisaties.
Bel ons!

Veelgestelde vragen

1

Moet ik iets installeren om gebruik te maken van VendorLink?+

VendorLink biedt een SaaS (Software as a Service) oplossing. Dit betekent dat je bij ons niets hoeft te installeren en dat updates automatisch beschikbaar worden gesteld. De oplossing draait volledig en veilig in de cloud. Je hoeft alleen maar via je browser in te loggen om van onze diensten gebruik te maken.
2

Hoe werkt de free trial?+

De free trial is beschikbaar op basis van het Essential plan. Alle functionaliteiten in het Essential plan zijn dan ook direct voor je beschikbaar in deze gratis omgeving. Nadat je je hebt aangemeld krijg je voor 14 dagen direct toegang tot deze free trial. Alle gegevens die je invult en/of upload blijven vervolgens ook voor je beschikbaar wanneer je besluit een abonnement af te sluiten. Mocht je onverhoopt niet verder gaan na de free trial periode, dan verwijderen we je data volgens de daarvoor geldende wet- en regelgeving. Dit doen we direct de opvolgende dag, nadat je hebt aangeven geen gebruik meer te willen maken van onze software.
3

Kan ik een onbeperkt aantal gebruikers aansluiten binnen mijn organisatie?+

Ja, voor elk plan geldt dat een onbeperkt aantal gebruikers van VendorLink gebruik kan maken. Wij zijn ervan overtuigd dat de verantwoordelijkheid voor het leveranciersmanagement niet bij één persoon belegd moet worden en dat het voor de transparantie goed is dat er meerdere gebruikers zijn. Daarom kan je in je eigen admin omgeving die gebruikers aanmaken die nodig zijn om het systeem zo optimaal mogelijk te gebruiken.
4

Wat is de contractduur?+

Een contract is bij ons maandelijks opzegbaar. We geloven in het succes van een lange termijn samenwerking. Door minimaal een jaar gebruik te maken van onze diensten haal je het hoogste rendement uit datgene wat wij als organisatie te bieden hebben.
5

Hoe kan ik bepalen welk plan goed is voor mij?+

Voor organisaties die net beginnen met het inzichtelijk krijgen van hun spend of het beheren van hun contracten adviseren wij om in te stappen in het Essential plan. Ben je als organisatie al een stap verder en wil je je eigen workflows gaan inrichten om processen te optimaliseren dan past het Connected plan beter bij je. Voor die organisaties die een integrale oplossing willen hebben met hun leverancier en daarmee hun leveranciers toegang willen geven tot hun Supplier Portal adviseren wij om gebruik te maken van het Linked Plan. Ben je er niet zeker van welke plan het beste is voor jouw organisatie is? Neem dan contact op met onze sales support afdeling. Zij helpen je graag verder om de beste keus te maken.

Essential Connected Linked

6

Hoe beveiligt VendorLink mijn gegevens?+

De VendorLink servers zijn gehost in ISO 27001, PCI DSS, SOC 1 Type II, HIPAA en NEN 7510 compliant omgeving. De servers staan in regio Amsterdam in een uiterst geavanceerd datacenter met een uitstekende beveiliging en uitgebreide redundante verbinding. Lees hier meer wat VendorLink doet om software en gegevens te beveiligen.

VendorLink respecteert de privacy van onze klanten, prospects en bezoekers van onze website en gaat uiterst zorgvuldig om met de persoonsgegevens die ons in vertrouwen worden aangeboden. Het gebruik en verwerken van de persoonsgegevens gebeurt op een wijze die in overeenstemming is met geldende wet- en regelgeving. Meer info is hier te vinden.

Wanneer u op "Accepteren" klikt gaat u akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie over ons Cookie beleid lees je hier

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten