Essential Plan

Connected Plan

Linked Plan

Enterprise Plan

Alle essentiële Spend Management, Contract Management en Vendor Management functionaliteiten.
Een geavanceerde workflowoplossing om data automatisch te uploaden, rapportages te delen en collega's te activeren.
Een volledig geïntegreerde oplossing om leveranciersprestaties te verbeteren en informatie te beheren in uw eigen Supplier Portal.
Een gepersonaliseerd Vendor Management platform voor grote organisaties.

€ 350,- / maand

€ 675,- / maand

€ 1.250,- / maand

Bel ons!

Spend Management Essential

iFull Spend Analysis

Een zeer uitgebreid overzicht van rapportages en overzichten op basis van je eigen spend data. Krijg zo inzicht in o.a. de kosten per leverancier, inkoopcategorie, grootboekrekening, kostensoort, kostenplaats etc.

iExcel Reporting and Dashboards

Stel je eigen configureerbare dashboards in om op elk moment direct inzicht te krijgen in je spend informatie. Exporteer je spend gegevens eenvoudig naar Excel.

iManual Spend Uploads

Om direct gebruik te maken van alle spend management functionaliteiten kan je eenvoudig handmatig je spend data uploaden.

iKPI's

Leg middels deze functionaliteit al jouw eigen relevante doelstellingen vast: contract compliance, rechtmatigheid, aantal nieuwe leveranciers, orderpercentage etc.

Contract Management Essential

iContract Lifecycle Management

Een totaal oplossing met alle essentiële contract management functionaliteiten. Zoals het registreren, archiveren, exporteren van contracten maar ook het ontvangen van een duidelijk overzicht van je aflopende contracten.

iLegal Compliance Monitoring

Krachtige analysefunctie om constant inzicht te blijven houden in je rechtmatigheid, aanbestedingsplicht en contract compliance.

iContract Reminders and Triggers

Stel eenmalige of terugkerende herinneringen in om te zorgen dat er op tijd acties worden genomen voor al je contracten.

iContract Creation

Een geautomatiseerde oplossing om met behulp van verschillende templates en tekstblokken binnen VendorLink juridische documenten aan te maken.

Vendor Management Essential

iVendor Relationship Management

Een combinatie van functionaliteiten om leveranciersgegevens op te slaan, te exporteren en te archiveren. Tevens de mogelijkheid om notities toe te voegen en leveranciersrapporten per mail te ontvangen.

iVendor Performance Tracking

Deze functionaliteit toont de resultaten o.a. levertijd, prijs, kwaliteit, contractafspraken reactietijd per leverancier in een bepaalde periode.

iVendor Risk Analysis

Onze risico analyse geeft een compleet inzicht in alle aspecten van je risico management proces. Per inkooppakket wordt het inkooprisico op een schaal van nul tot tien aangegeven met behulp van de Kraljic Matrix.

iVendor Document Management

Deze functionaliteit biedt de mogelijkheid om documenten op te slaan, met verloopdata, en te koppelen aan de juiste leverancier.

iSelf Surveys

Middels onze Self Survey functionaliteit ontvang je vragenlijsten waarmee je zelf je belangrijkste leveranciers beoordeelt. De resultaten worden vervolgens op een centrale plek vastgelegd.

Spend Management Connected

(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)

iAPI Upload Data

Deze functionaliteit biedt je de mogelijkheid om middels een API al je spend informatie automatisch (dagelijks) te uploaden uit je ERP systeem.

iShare Spend Reports

Voor het verhogen van de transparantie en betrokkenheid binnen je organisatie kan je dashboards delen en spend rapportages per mail versturen.

iAdvanced Financial Data

Voor grotere organisaties hebben we verschillende functionaliteiten ontwikkeld voor het inzichtelijk maken van de kosten per intern bedrijf en interne administratie.

iSpend Community

Een samenwerkingsplatform voor inkopers en budgethouders om gezamenlijk inkoopdoelstellingen te bereiken. Rapportages, automatische notificaties en berichten in een eigen real-time spend omgeving voor elke budgethouder.

Contract Management Connected

(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)

iTeam Communication

Team Communication helpt om alle communicatie op een centrale plek te laten plaatsvinden. Het verkrijgen van informatie voor contractverlengingen en leveranciers wordt hierdoor centraal aangestuurd en vastgelegd.

iContract Workflow

Leg alle workflows vast voor het optimaal beheren van je contracten. Stel in voor welk contract welke verlengingsprocedure wordt gevolgd en bepaal hoe de contract goedkeuring moet plaatsvinden.

iAdvanced Contract Tools

Een combinatie van features om je contract management oplossing te personaliseren middels het aanpassen van velden, bekijken van contracthistorie en integratie met een document management systeem.

iContract Managers

Stel met dezelfde functionaliteit alle benodigde notificaties en alerts in om je collega's te betrekken in het contract lifecycle management proces.

iContract Agreements

Middels deze functionaliteit stel je de belangrijkste criteria in hoe je wilt meten hoe goed je leveranciers presteren bv. levertijd, reactietijd, prijs, kwaliteit.

Vendor Management Connected

(Voor Essential klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 125,-)

iVendor creation workflow

Combinatie van specifieke tools om binnen je organisatie leveranciersinformatie te managen. Wijs leverancierbeheerders toe, check de historie van je leveranciers en gebruik aanvraagformulieren voor nieuwe leveranciersverzoeken.

iVendor Rating Surveys

Alle tools om het gehele proces van leveranciersbeoordelingen op een effectieve manier uit te voeren. Kies binnen deze functionaliteit uit meerdere enquêtesjablonen om hiermee zelf je enquête op te stellen. Zet deze uit binnen je organisatie om zo eenvoudig en snel ervaringen van medewerkers met leveranciers verzamelen.

iComplaint Management

Middels deze functionaliteit worden klachten over leveranciers vastgelegd en tevens afgehandeld.

iAudit Document Workflow - Vendor Qualification Process

Het optimaliseren van je vendor qualificiation proces middels eigen in te stellen goedkeuringsworkflows en notificaties om geïnformeerd te worden wanneer aanvragen op leveranciersniveau aflopen.

Contract Management Linked

(Voor Connected klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 300,-)

iSourcing

Combinatie van functionaliteiten om offertes bij verschillende leveranciers op te vragen, met elkaar te vergelijken, keuzes te maken en de informatie om te zetten in een contract.

iJoint Contract Management

Met deze functionaliteit geef je leveranciers toegang tot hun eigen contracten binnen VendorLink. Stel leveranciers in staat om extern prijsafspraken te beheren en KPI's toe te voegen.

Vendor Management Linked

(Voor Connected klanten is deze featureset als add-on beschikbaar voor € 300,-)

iSupplier Portal

De Supplier Portal zorgt ervoor dat je samen met je leverancier in hetzelfde systeem werkt om zo de overall supply chain performance te verbeteren.

iVendor (Pre)qualification

Deze functionaliteit zorgt voor het versturen van uitnodigingen naar leveranciers om zo informatie te ontvangen via de Supplier Portal en vervolgens het goedkeuringsproces te doorlopen en de informatie te archiveren.

i360Deg Vendor Rating

Laat leveranciers jou beoordelen om jouw processen nog verder te verbeteren.

i8D Complaint Management

Een uitgebreide mogelijkheid om klachten in samenwerking met je leverancier af te handelen. Middels een geïntegreerde 8D-methode krijg je de mogelijkheid om gestructureerd de oorzaak van een probleem te vinden en om een probleem op te lossen.