Blog - Vendor Management - VendorLink
20 juli 2018

VendorLink Release – Juli 2018

We hebben een nieuwe release uitgevoerd. Wat als eerste opvalt is dat […]
5 juli 2018

Vendor Management

Wil je beter inzicht in de prestaties van leveranciers, ervaringen van medewerkers […]
21 juni 2018

VendorLink News – New Login Page

To English Version Binnenkort zullen we het ontwerp van onze login pagina […]
18 juni 2018

Welke contractinformatie moet ik vastleggen over mijn leveranciers?

De informatie die je gaat vastleggen over je leverancierscontracten, hangt nauw samen […]
6 juni 2018

Spend Analyse

Elke organisatie wil het: inzicht in inkoopuitgaven en waar mogelijk kosten besparen. […]
26 april 2018

7 aanleidingen om te starten met Vendor Rating enquêtes

We zien bij organisaties diverse problemen, wensen of behoeften ontstaan die als […]
23 april 2018

Contract Management

Contracten met leveranciers: iedere organisatie heeft ze, maar worden ze ook goed […]
17 april 2018

Contract Management in het Sociaal Domein

Gemeenten zijn sinds 2015 verantwoordelijk voor jeugdzorg, WMO en zorg aan langdurig […]
17 april 2018

Vendor Rating

Om leveranciers beter te kunnen controleren op de afspraken die in een […]
12 april 2018

Waarom de Spend Analyse?

De spend analyse is een middel om inkoopuitgaven inzichtelijk te maken. Voor […]
10 april 2018

Supplier Portal

Bij het selecteren van leveranciers en het afsluiten en beheren van contracten […]
5 april 2018

Contract management in het onderwijs: Excel of Contract Management Software?

In de eerste drie maanden van het nieuwe jaar meldden zich vier […]
3 april 2018

Vendor Rating in de zorg

“Hoge respons bij enquêtes over leveranciersprestaties” Als je als inkoper werkzaam bent […]
8 maart 2018

Factuur efficiëntie

Organisatie-efficiëntie is geen onbekend thema voor succesvolle organisaties. Door efficiënt te werken, […]
6 maart 2018

Hoe haal je meer uit bestaande leveranciers contracten?

Dat contract management bijdraagt aan een effectiever contracteringsproces en het besparen van […]
1 maart 2018

6 ideeën voor beter leveranciersmanagement

Een soepele en efficiënte bedrijfsvoering is voor veel organisaties sterk afhankelijk van […]
27 februari 2018

Nieuw! VendorLink TEAM: Centrale communicatie met collega’s

Een ontplofte mailbox waarin je één specifieke e-mail niet meer kunt vinden, […]
22 februari 2018

Een betere samenwerking met leveranciers dankzij contract management

Het onderhouden van sterke relaties met leveranciers is essentieel. Helaas hebben veel […]
20 februari 2018

Spend analyse gedaan… en nu? 6 belangrijke actiepunten

Door het maken van een spend analyse krijg je inzicht in de […]
16 februari 2018

De resultaten van Vendor Rating

Het opzetten en uitvoeren van een vendor rating proces kost een organisatie […]
13 februari 2018

Contractprestaties monitoren: welke KPI’s ga ik meten?

De enige manier om zeker te weten dat jouw organisatie efficiënt opereert, […]
12 februari 2018

Kosten besparen dankzij contract management

‘Hoe kunnen we besparen?’ Een onderwerp dat bij veel organisaties het gesprek […]
1 februari 2018

Overtuig je organisatie van Vendor Rating

Als inkoper ben je er al lang van overtuigd: jouw organisatie moet […]
31 januari 2018

Rechtmatigheid – Voldoet jouw organisatie aan de aanbestedingsregels?

Rechtmatigheid is een thema dat organisaties in de centrale- en decentrale overheid […]

    Wanneer u op "Accepteren" klikt gaat u akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie over ons Cookie beleid lees je hier

    De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

    Sluiten