Nieuw van VendorLink: Spend Community

Spend community is een samenwerkingsplatform voor inkoop én budgethouder, zodat inkoopdoelstellingen gezamenlijk bereikt worden.

In deze module komen rapportages tot leven in een eigen real-time spend omgeving per budgethouder. Automatische notificaties en berichten binnen de spend community brengen de dialoog tussen inkoop en budgethouder op gang. Compliance- en besparingsdoelstellingen worden inzichtelijk en zetten aan tot actie.

"Let's save together!"

Inzicht in KPI’s

Inkoopdoelstellingen hebben alleen waarde wanneer ze inzichtelijk worden gemaakt aan de direct belanghebbenden. KPI’s van de budgethouders worden inzichtelijk gemaakt in de Spend Community:
  • Ligt mijn score boven of onder norm
  • Hoe scoren collega budgethouders
  • Diepte analyse om oorzaken te identificeren
  • Welke adviezen krijg ik om bij te dragen aan de inkoopdoelstellingen
  • Artificial intelligence

    Automatische notificaties en berichten brengen de dialoog tussen inkoop en budgethouder op gang. Compliance- en besparingsdoelstellingen worden inzichtelijk en zetten aan tot actie. Notificaties worden ingesteld vanuit een centrale omgeving zodat alleen relevante informatie bij de budgethouder terecht komt.

    Direct toegang

    Maak budgethouders direct onderdeel van de spend community van jouw organisatie. Direct starten? Neem contact met ons op.

    Wilt u meer weten over de Spend Community?


    INFORMATIE AANVRAGEN