Verdeel je inkooptaken en werk slim samen met VendorLink PLANBOARD

Samenwerken aan contract en leveranciers afspraken vergt veel afstemming: wie is verantwoordelijk voor welke
taken en wanneer moeten deze gereed zijn?

Met VendorLink PLANBOARD kan je takenlijsten overzichtelijk op een planboard plaatsen. Stel je TEAM samen, verdeel de taken en volg de voortgang op het planboard. Bereik zo samen het gewenste resultaat.

Maak je eigen planboard en stel je TEAM samen

Creëer je eigen planboard op contract, leverancier of op een algeheel niveau. Per planboard stel je je VendorLink TEAM samen, zodat real-time met je collega’s snel kan afstemmen.

Maak gebruik van bestaande of creëer je eigen takenlijsten

Maak zelf je takenlijst of gebruik reeds bestaande taken of procedures vanuit je eigen inkoopbeleid. Zo borg je dat de interne processen telkens op dezelfde manier worden uitgevoerd. Wijs de taken toe aan je teamleden en stel een gewenste einddatum per taak in. 

Bepaal de fasering in Tracks

Per planboard bepaal je zelf de fasering van je taken in Tracks. Standaard hebben we al TO DO, IN PROGRESS, REVIEW en DONE voor je aangemaakt. Natuurlijk kan je hier zelf tracks aan toevoegen of zelf samenstellen. 

Werk samen de takenlijst af

Elke teamlid heeft toegang tot het Planboard met taken en kan zelf de taak in de juiste track zetten. De voortgang van de taken wordt helder per track getoond en is zo voor iedereen te volgen.

Werk samen aan inkooptaken in je planboard

     Maak je eigen Planboard en gebruik takenlijsten 

     Werk online samen aan inkooptaken 

     Gebruik voor gedefinieerde takenlijst om interne procedures te volgen

     Wijs taken toe aan je TEAM leden en volg de voortgang