VendorLink Essential Plan

Breng je inkoopcontracten en leverancier bestand zelf of orde 

Met het VendorLink Essential Plan heb je de beschikking over de essentiële functionaliteiten van VendorLink. Hiermee krijg je zelf inzicht in je inkoopuitgaven, leveranciersbestand en je inkoopcontracten. Rangschik vervolgens je leveranciers conform ABC-analyse en voeg je inkoopcontracten toe. Koppel de leveranciers en contractdocumenten en breng je inkoopdossiers op orde. Voeg notities en email notificaties toe en mis geen verlenging meer. Met VendorLink Essential ben in controle voor je organisatie.

Upload je spend en bekijk alle overzichten en dashboards

Upload zelf je Excel spend sheet en verkrijg binnen VendorLink Spend Management direct inzicht in je uitgaven en besparingsmogelijkheden. Bekijk je trends in grafieken en inkoop dashboards. Klik vervolgens door naar de leveranciers en zie de details voor verbetering.

Beoordeel je leverancier

Voeg je belangrijkste leveranciers toe aan Vendor Management.  Registreer je interne contactpersonen en die van je leverancier. Maak notities en koppel belangrijke documenten. Zo bouw je zelf een compleet leveranciersbestand op. Noteer gemaakte afspraken en KPI’s om in control te blijven. Beoordeel zelf je leverancier en registreer eventuele klachten, zodat je met concrete feiten het gesprek met je leverancier in kan gaan.

Registreer je contracten

Voeg de door jou overeengekomen inkoopcontracten toe aan Contract Management. Hierdoor heb je zicht op je contracten en looptijden. Koppel hierbij ook je gescande contracten als bijlagen en breng je contract dossier op orde. Bij de contract taken registreer je de afspraken die je gemaakt hebt, zodat je tijdig een e-mail ontvangt om de afspraken te volgen. Contract notificaties zorgen er voor dat je geen contract verlenging meer mist. 

'Add-ons'

Wil je ook je collega’s betrekken of je spendgegevens dagelijks geautomatiseerd uit je financieel pakket ontvangen? Kijk naar de ‘add-on’ mogelijkheden voor het Essential Plan.