VendorLink contracten ondertekenen met DocuSign

VendorLink en DocuSign hebben een samenwerking om VendorLink contracten via DocuSign te laten ondertekenen en het getekende contract wordt in VendorLink automatisch gearchiveerd. Onze gezamenlijke klanten maken door deze integratie optimaal gebruik van beide systemen. 



Hoe werkt DocuSign binnen VendorLink?

Binnen VendorLink worden de ‘te ondertekenen documenten’ geselecteerd en de 'signers' ingevuld. Dit betreft zowel de tegenbevoegde(n) van de interne organisatie als de tegenbevoegde(n) van de leveranciers. Vervolgens wordt het E-Sign verzoek verstuurd, vanaf dit moment neemt DocuSign het over. De ondertekenaars ontvangen een DocuSign e-mail met daarin het verzoek het document te reviewen en te ondertekenen. Nadat alle ondertekenaars hebben ondertekend via DocuSign wordt het ‘getekende’ contract automatisch als bijlage bij het VendorLink contract gearchiveerd. Op deze wijze blijft alle contract informatie op één plek beschikbaar.

Over DocuSign

Sinds de oprichting in 2003 heeft DocuSign een missie om het bedrijfsleven te versnellen en het leven voor bedrijven en mensen over de hele wereld te vereenvoudigen. DocuSign pionierde met de ontwikkeling van e-signature-technologie en vandaag helpt DocuSign organisaties bij het verbinden en automatiseren van de manier waarop ze overeenkomsten voorbereiden en ondertekenen.